9 ian. 2009

Nu conteaza ceea ce vreau să fac - contează ceea ce împlinesc!

De câte ori nu ne trezim că ne-am promis sa fim mai buni, mai rabdatori, mai darnici, odata cu începerea noului an,... şi trece anul, iar noi dimpotriva parcă mai nerăbdători ne-am facut, mai răutăcioşi cu alţii şi mai egoişti am devenit.
Eu una mă văd de atâtea ori în astfel de situaţii. De parcă ar fi o lege nescrisa pe care o implinesc de fiecare dată, şi nu reuşesc să ies din ea.
Am observat, că numai atunci când aştern pe foaie gandurile mele, abia atunci vâd mai clar viaţa mea, şi ceea ce trebuie schimbat în ea.Vă propun să incercaţi şi voi această metoda de bilanţ al vieţii.
Degeaba promitem lui Dumnezeu si oamenilor ca vom fi altfel de aici incolo, dacă rămânem la fel, sau poate devenim si mai răi şi neascultatori.
Am observat de curand ceva la sotul meu, care m-a incurajat şi pe mine. Am remarcat că şi-a propus să fie un sot mai atent, un frate mai bun, un fiu mai bland, un tată mai grijuliu, şi îl admir cum reşeşte să facă ceea ce şi-a propus. Ştiu că se luptă destul de mult cu propria-i fire , dar dacă îşi doreşte ceva mult, poate izbuti cu rugaciune şi cu ajutorul lui Dumnezeu.

Nu ştiu daca aţi observat, ca acest an a inceput cu multe evenimente profetice, care se succed in fata ochilor noştri cu o viteza nebănuită; de ex.pregatirea guvernarii mondiale ca solutie pentru criza financiara internationala, razboiul din Fasia Gaza care probabil va starni multa ura asupra Israelului, nemaivorbind de schimbarea climei si altele. În faţa acestor evenimente nu avem voie să ne panicăm, deşi te înfioară faptul ca tocmai tu trăieşti aceste vremuri de pe urmă, care au fost profeţite cu atata timp în urmă. Parcă nu-ţi vine să crezi că la un moment dat, foarte curand poate , vei fi nevoit sa alegi intre a accepta acel microcip, ca semn al fiarei sau nu. La un moment dat pur si simplu vei merge la magazin şi ţi se va spune in fata, ca nu poti cumpara nimic fara acel microcip. Ce te faci atunci? te-ai gandit vreodata in mod practic? Eu incercam să meditez la acest lucru zilele astea, si am gasit o solutie care sper să-mi aducă pace si liniste in suflet.
În toata învălmăşeala acestei lumi, pe ultima ei suta de metri, mi-am propus să ma gandesc la ceea ce ma asteapta dincolo de moarte. La viaţa langa Dumnezeu, la ceea ce ochiul nu a vazut vreodata, nici la urechea omnului nu a ajuns, aşa cum ne descrie Cuvantul lui Dumnezeu Raiul. Îmi propun sa
trec prin toate acestea nu numai cu gandul, ci mai ales cu fapta, cu împlinirea Voii lui Dumnezeu. Să las la o parte certurile de partide, nemultumirile de-o clipa, egoismul, bărfa, şi orice fel de răutate , etc, şi să incep în mod concret să iubesc pe aproapele meu, care poate fi orice persoana de langa mine.Cum altfel pot ajuta si pe altii sa ajunga în bratul Domnului, daca nu arătandu-i acea dragoste prin care Dumnezeu a câştigat şi sufletul meu?

Dar şi mai mult trebuie să dam jos barierele păcatului care ne despart pe noi de fraţii nostri in aceeaşi credinta. Pentru ca imi pun întrebarea: Cum putem sa-i iubim pe altii cand în familia noastra este ura si dezbinare? Degeaba sunt toate daca nu ne luptam pentru pacea si unitatea din familiile noastre. Să ne ţinem aproape unii de alţii!


Tocmai despre asta vorbeam la început. Nu mai avem voie să rămanem doar cu pălăvrăgeala, doar cu teoria despre credinţa in Domnul Iisus. Nu mai avem voie să purtăm răutate in suflet, oricare ar fi motivul, NU SE MERITA! Avem voie în schimb să medităm la fiecare segment al
vieţii noastre, să le punem pe toate în ordine, aşa cum iar place lui Dumnezeu.
Cum am spus la îceput , nu conteaza ce imi doresc , conteaza ceea ce implinesc din voia lui Dumnezeu pentru mine. Abia atunci pot sa-mi permit să visez la Rai!

Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri. Matei 7:21


La multi ani! şi vă doresc o viaţa cât mai langă Domnul, de acum incolo!

Un comentariu:

Anonim spunea...

,,Nu conteaza ceea ce vreau să fac - contează ceea ce împlinesc!"

Of! Asta e pentru mine, Alina!...Atât de mult mă lupt şi eu cu asta! Am o grămadă de întenţii bune...dar ce folos dacă nu le duc la împlinire? E mai rău, cred, dacă nici nu le-aş avea deloc. Un proverb spune că ,,Drumul spre iad e pavat cu intenţii bune."

,, Cum putem sa-i iubim pe altii cand în familia noastra este ura si dezbinare? Degeaba sunt toate daca nu ne luptam pentru pacea si unitatea din familiile noastre. Să ne ţinem aproape unii de alţii!"

Cât adevăr!!! Când iubirea e de Sus, este atotcuprinzătoare, iubeşte oricând şi pe oricine: pe soţia supusă sau nesupusă, pe soţul iubitor sau neiubitor, pe copilul ascultătorsau pe cel îndărătnic, pe prietenul statornic, pe prietenul ce trădează, pe colegul arogant, pe vecinul mofturos, pe vrăşmaşi etc. Pe unii îi iubeşti cu bucurie, iar pe alţii cu tristeţe...
Dar, mai ştiu ceva: Iubirea are putere să transforme, să facă minuni! Doar Iubirea este liantul care sudează pentru Veşnicie. Să ne lăsăm pătrunşi de această Iubire!

Alina, fii binecuvântată pentru tot!