26 mar. 2008

Neputinţă...
(Ruga in slabiciuni)

Acum, in ceasul rugaciunii mele, vin inaintea Ta, si nu pot sa-ti spun aroape nimic, pentru ca
simt cum un zid, adunat din mai multe caramizi, m-a facut sa nu-Ti mai vad Faţa asa ca inainte.
Caramizile pacatelor mele, si a delasarii mele in partasia cu Tine, imi apasa grumazul tot mai greu si mai greu.

O, Doamne, iarta-ma pentru ca pun alte lucruri inaintea timpului pe care vreu sa Ti-l daruiesc doar Tie!
Iarta-ma Doamne, ca ma complac in delasarea mea, iar zidul tot creste si creste, caramida cu caramida... Oare cum as putea scapa?

Nu numai pacatele vorbirii sau pacatele faptelor mele, ma despart de Tine Doamne, ci insasi pacatul acesta al delasarii.....a Te lasa sa ma astepti in fiecare zi, cu bratele intinse, ci inima intristata, privindu-ma cu dor, cu dorul partasiei.
Iubirea Ta ma asteapta in fiecare zi sa ma scape de greutatea caramizilor de pe grumaz, iar eu tot aman si aman.... si puterea imi slabeste... si ochii cu greu mai privesc spre Tine...

Doamne, nu vreau sa fiu asa... dar acest pacat sta lipit de mine. Scapa-ma Doamne!
Despovareaza-ma de aceasta inima ingreunata si zideste in mine Doamne o inima noua.

"... Dumnezeule, Tu nu dispretuiesti o inima zdrobita si mahnita." Ps 51:17b

Fa-ma sa strig de bucurie in orice clipa!
Umple-ma Doamne de harul Tau si pune pe buzele mele Cuvantul Tau!

Te iubesc Doamne, ajuta neputintei mele.
Vreau sa alerg impreuna cu Tine, sa nu raman in urma Ta!
Mana Ta s-o simt mereu cum ma tine, iar bucuria de a Te sti langa mine sa-mi dea aripi sa zbor... si sa iau cu mine pe toti cei dragi.

O, Iisuse , Scumpul meu prieten, as vrea sa nu te rusinezi de mine nici o clipa.
Desi sunt atat de neputincioasa, tocmai acest lucru ma aduce mereu la Tine, la mila Ta!
Fii binecuvantat Dumnezeul meu de orice inima care Te aude, care umbla cu Tine, care Te iubeste!

Tata Sfant, mareste puterea noastra, a celor ce Te iubim.
Ajuta-ne Doamne pe toti cei ce vrem sa traim in Tine, sa Te marturisim cu indrazneala, cu sfintenie, si cu nadejdea si bucuria mantuirii Tale.

Şi El mi-a zis: "Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită." Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine. 2 Corinteni 12:9

Doamne Iisuse Hristoase ai mila de noi!

Niciun comentariu: