13 dec. 2007

Iubiţi-vă unii pe alţii, cum V-am iubit Eu!

Dragoste până la jetfă.
Dragostea necondiţionată.
Dragostea fară prefăcătorie.

Dragostea care iartă
totul.
Dragostea care răspândeşte un miros plăcut Domnului.

Dragostea care nu are bariere în a iubi.

Dragostea care vede pe orice om, ca pe un sfânt;
care e gata să ierte si să sufere ocară de la cei mai dragi ai sufletului.

Dragostea care nu este nepăsătoare de nevoile celor din jur.


Cu greu mă pot regăsi în aceste rânduri de mai sus.
Noi căutăm mereu să ni se facă dreptate, atunci când suntem răniţi;
căutăm să punem mereu condiţii oamenilor , ca să poată fi iubiţi.
Cu cei ce ne inţelegem bine, îi iubim, dar pe cei ce ne urăsc, sau nu le pasă de durerea noastră, îi izgonim din mintea şi sufletul nostru, în loc să privim cu milă spre neputinţa lor de a iubi.
Catalogăm imediat cu ce fel de om avem de-a face, şi nici nu se pune problema sa stăm la masă cu el, caci e un păcătos, faţă de noi şi faţă de Dumnezeu!
Trebuie să se vindece mai întâi, să fie după regulele de bună rânduială ,ca să putem schimba două vorbe poate.
Spunem că iubim pe aproapele nostru, dar expresia feţei noastre "smerite" alungă pe oameni de lângă noi , în loc să-i apropie cu o faţă luminoasă.
Durerea cea mai mare pe care o trăim, este că toate aceste lucruri inimaginabil de dureroase, se petrec tocmai între fraţii întru Hristos.

Îmi plânge sufletul, urlă de o durere cumplită, cum am ajuns să ne lepădăm unii de alţii doar pentru că nu ne încadrăm în anumite standarde. Am creat nişte tipare, după care pot fi acceptaţi fraţii noştri ca fiind, sau nu, fii ai lui Dumnezeu.
Eu una, mă simt de multe ori ca un copil neputincios , căruia părinţii îi condiţionează iubirea prin îndeplinirea condiţiilor înşirate de ei. De îţi vine să-ţi iei lumea în cap, şi s-o iei la sănătoasa, să cauţi un loc unde poţi fi iubit fără condiţii. Să fii vindecat de doctori care nu-ţi cer să te prezinţi sănătos la ei, ca să nu aibă prea multă bătaie de cap cu tine.

Oare asta să ne fi îndemnat Domnul Iisus cănd ne-a poruncit să ne iubim unii pe alţii cum a facut-o El???
El ne-a fost şi ne este zilnic un exemplu după care ne putem ghida în dragostea faţă de oameni.
El ne-a iubit pe toti fără măsură, fără să condiţioneze Jertfa Lui de iubirea noastră faţă de El.
El nu ne-a spus : Mai întâi fiţi ceea ce v-am cerut, apoi Mă voi jertfi.

Noi Îl iubim pentru El ne-a iubit întâi!
1 Ioan 4:19


Iubiţii mei, haideţi să iubim nu doar atunci cînd suntem iubiţi, ci să iubim mai mult atunci când suntem urâţi.
Haide-ţi să nu punem mereu în faţă condiţia să dăruim iubire numai dacă primim iubire.
Mai întâi să iubim,... şi vom fi iubiţi!

"Cine nu iubeşte, n-a cunoscut pe Dumnezeu; căci Dumnezeu este dragoste!"
1 Ioan 4:8

Niciun comentariu: