23 dec. 2007

Crăciunul nemeritat...


Zilele acestea am fost foarte dezamăgită. În acest an, îmi făcusem alte planuri de Crăciun, decât mi le-a făcut Domnul, se pare.
Nu m-am putut bucura cu adevărat de apropierea Crăciunului până aseară, când în dezamăgirea mea am izbucnit în plâns şi l-am intrebat pe Domnul: de ce? De ce , nu vom avea un Crăciun aşa cum ne-am dorit? De ce în loc să meargă lucrurile înspre bine, înspre o atmosferă de sărbătoare, toate parcă s-au întors pe dos, aproape totul lucrează parcă spre întristarea noastră, nu înspre bucuria Naşterii Pruncului Iisus?
În rugaciunea mea, în plânsul meu spre Dumnezeu, am primit un răspuns:
Oare meriţi să ai un Crăciun frumos?
Domnul Iisus, care merita să se nască in cele mai bune condiţii, s-a născut într-o iesle obişnuită!
Cine sunt eu, ca Domnul să-mi dea mie, de toate cate vreau de Crăciun?

Să nu înţelegeţi, că Dumnezeu nu vrea să ne dea un Crăciun Binecuvântat, doar că este foarte importantă atitudinea noastra faţă de ceea ce primim de la El. Dacă credem, că ceea ce primim de Crăciun, ni se cuvine, încă nu am învăţat ce înseamnă mila lui Dumnezeu.
Când pretindem sărbători binecuvântate, pline de bucurie, fără tristeţe în suflet, să nu ne lipsească nimic, cerem de fapt ceea ce nu merităm. Numai Domnul Iisus a meritat totul, totuşi nu a primit nimic.
Bucuria oricărui lucru pe care-l primim în viaţă, fie el un bun oarecare, sau o sărbătoare, îl simţim cu adevărat ca o bucurie, numai atunci când nu ne aşteptăm să-l avem. Însă ce mari dezamăgiri trăim când avem aşteptări mari, iar ele nu se împlinesc după voia nostră.
Mă întreb câteodată: de ce, de multe ori, nu se întâmplă după cum credem noi că este bine?
Spre fericirea noastră, avem un Dumnezeu care le cunoaşte pe toate, pe toate care se întâmplă , pe toate ce urmează să se întâmple, şi putem cu toată încrederea să-I ascultăm mesajul, prin uşile care ni se închid, sau ni se deschid.
El , Tată celor ce vor să-I fie fii, Prieten celor ce caută prietenia Lui, numai El ne poate îndruma paşii noşti pe căile ce duc spre viaţă!

Nu vă întristaţi dacă în acest an nu se întâmplă ceea ce v-aţi dorit aşa de mult! Dumnezeu, Singurul ştie de ce trebuie să fia aşa şi nu altfel. Primiţi orice în viaţă ca pe ceva nemeritat, căci avem multe păcate, şi merităm doar moartea. Mila lui Dumnezeu este nespus de mare, El ne da toate peste masură, peste meritele noastre, de aceea trebuie să-I multumim fără încetare, de Harul Lui mare, revărsat peste viaţa noastră zi de zi!

Vă doresc un Crăciun nemeritat, dar binecuvântat peste măsura de Dragostea lui Dumnezeu!!

Niciun comentariu: