25 aug. 2009

Când nu mai pot , mă sprijinesc pe El!

De cate ori nu am ajuns in situatia de a spune:
"Doamne nu mai pot, nu mai stiu ce şi cum sa fac, nu mai rezist..."


Şi ştiţi ce am observat? Domnul aşteapta ca noi sa ajungem in astfel de situatie, în care sa ne vedem un zero barat in toate domeniile vieţii, ca apoi Slava lui s-O reverse peste noi.

"De aceea mă bucur în slăbiciuni, în defăimări, în nevoi, în prigoniri, în strâmtorări pentru Hristos, căci, când sunt slab, atunci sunt tare"
2 Corinteni 12:10

Acesta e un mod de a ne face să ne dam seama de fiecare dată că gândurile noastre, planurile noastre, dorinţele noastre, sunt nimic, sunt nerealizabile atât timp cât ni le facem fara El, fara Domnul.
Mai mult decât atât, tot ce alegem fără să tinem seama daca asta vrea si Dumnezeu, ne poate duce pe o cale rea.
De ce? Pentru că noi ca niste oameni limitati in cunostinta si in intelegere nu putem vedea lucrurile din toate puncetele de vedere, asa cum le vede doar Dumnezeu. Iar vazandu-le si stiindu-le, ne poate scapa de la niste pericole si primejdii de care noi nici nu putem banui sau visa.

De aceea, nu alegeti de unii singuri, lucruri importante sau lucruri marunte cu care va confruntati, cititi Bblia -Cuvântul, Poruncile lui Dumnezeu, rugati-va, sfatuiti-va cu duhovnicul vostru, si atunci toate vor fi mult mai usor de dus, fie ele cat de grele problemele acestei scurte vieti.


Va iubesc din suflet si Domnul sa fie cu voi cu toti!


Slavit sa fie Domnul!

3 comentarii:

Sorin M. spunea...

Cuvinte frumoase si pline de adevar ai spus surioara Alina. Numai cel care a gustat singuratatea poate spune cu adevarat ce bun priteten este Domnul Iisus. Zilele aceste mi-am petrecut pe ultimul drum din lumea aceasta fratele mai mare, simteam nevoia de mangaierea unui prieten si mi-am adus aminte de o cantare...nu stiam decat cateva franturi de veres, dar ma linistea atat de mult. Am rugat apoi un prieten sa-mi readuca aminte toate versurile. Mariana, s-a straduit si le-a postat pe blog...iata-le ti le impartasesc si tie ca o incununare la tot ceea ce ai scris mai sus:

Mult ne mângâie-un prieten în singurătate
De aceea un prieten e mai scump ca toate.
Dar adevăratul Prieten Domnul este numai
De aceea fă-ţi-L Prieten pe Iisus acum.

Primeşte-L pe Iisus, primeşte-L pe Iisus
În El ai viaţa cea de Sus
Şi rămâi, şi rămâi cu El mereu
Să fii fiu, să fiu fiu Lui Dumnezeu.

Mult ne mângâie un bine într-o zi lipsită
De aceea fapta bună e curat primită.
Binefăcătorul care ţi-a făcut mai bine
E Iisus, primeşte-L astăzi, Harul pentru tine.

Primeşte-L pe Iisus, primeşte-L pe Iisus
În El ai viaţa cea de Sus
Şi rămâi, şi rămâi cu El mereu
Să fii fiu, să fiu fiu Lui Dumnezeu.

Mult ne mângâie-o nădejde într-o grea-ncercare,
De aceea o nădejde e-o comoară mare.
Dar nădejdea pentru moarte şi pentru-nviere
Numai Domnul e, primeşte-L fără-ntârziere.

Primeşte-L pe Iisus, primeşte-L pe Iisus
În El ai viaţa cea de Sus
Şi rămâi, şi rămâi cu El mereu
Să fii fiu, să fiu fiu Lui Dumnezeu.

Mult ne mângâie-o lumină într-o noapte-adâncă
De aceea ia lumina cât mai arde încă...
Însă Unica Lumină pentru-a morţii ceaţă
E numai Hristos, primeşte-L ca să mergi la viaţă.

Primeşte-L pe Iisus, primeşte-L pe Iisus
În El ai viaţa cea de Sus
Şi rămâi, şi rămâi cu El mereu
Să fii fiu, să fiu fiu Lui Dumnezeu.

( Traian Dorz )

Alina Tanase spunea...

Frate Sorin condoleante pentru fratele tau :( nu am stiut. E foarte frumoasa cântarea pe care ai postat-o, cu mult adevar in ea.

Cert este, ca pentru cei care-L cunosc si-L iubesc pe Dumnezeu nici un rau nu este atat de rau pe cat se pare. Pentruca ce rau poate fi mai mare decât sa nu-L ai pe Dumnezeu in viaţă şi să nu mergi cu El pe cale?

Domnul sa te intareasca si sa te mângâie aşa cum numai El o stie.

elena marin-alexe spunea...

Imi place ca intotdeauna sa ma sprijinesc pe El, asa ma simt mai in siguranta.
O zi cu pace!