14 iun. 2009

Te iubesc atat de mult...


Stiu ca ti se pare poate banala aceasta expresie.
Sau poate ca nu ti-a adresat-o nimeni pana acum si are insemnatate mare pentru tine.
Dar chiar te iubesc :)
Desi nu te cunosc, vreau sa-ti marturisesc ca te iubesc, si oricum ai fi, ai pret in ochii mei.

Asa m-a invatat Dumnezeu - sa te iubesc.
Odata ce-L cunosti pe El, nu poti sa nu mai iubesti oamenii.
El m-a iubit pe mine cand inca nu-L cunoasteam.
Stiam doar poezii despre El, vedeam icoanele din casa mea, a bunicilor.
Dar El mi s-a descoperit personal, si de atunci m-a umplut de iubire pentru tine.
Daca te voi intalni vreodata, vreau sa iti daruiesc o imratisare calda si foarte puternica, si vreau sa te inscriu in lista mea de rugaciune, ca sa fiu si eu alaturi de bucuriile tale si de suferintele tale.

Daca te-ai gandit vreodata ca nimeni nu te iubeste, vreau sa-ti spun ca te inseli.
Te iubeste Dumnezeu, chiar daca tu inca nu L-ai cunoscut.
Si te mai iubesc si eu, pentru ca asa mi-a pus in suflet Tatal meu din cer, sa iubesc pe toti asa cum m-a iubit El, fara conditii, fara prejudecati, pentru ca oricine merita sa fie iubit, chiar daca a pacatuit mult.


Cel mai minunat lucru de pe fata pamantului este ca: "Nu este nici un pacat prea mare, ca sa nu poate fi iertat, in afara de lepadarea de Dumnezeu de buna voie". Dar cred ca inca nu ai ajuns chiar aici, asa ca iti pot spune inca odata ca esti iubi, cu o iubire vesnica si statornica.

Dumnezeu te cunoaste , nu uita acest lucru.


Iar eu, te iubesc, si pe tine dragul meu frate, si pe tine care inca nu te cunosc.



Slavit sa fie Domnul Iisus!

3 comentarii:

Miriam spunea...

Alina, am alergat într-un suflet să citesc această postare...
Nu e deloc ceva banal să spui cuiva ,,Te iubesc atât de mult!"....se aude aşa de rar în zelele astea.
Mi-amintesc că prima dată am auzit ( că de citit am mai citit) când eram prietenă cu cel ce îmi era logodnic atunci şi acum soţ...De atunci mi-au mai spus şi copiii...şi ceva fraţi şi surori. E mai uşor să scrii, parcă, decât să rosteşti...Dar efectul zicerii, privindu-l pe celălalt în ochi şi surâzând stângaci, te face să pluteşti...şi când auzi şi când rosteşti. Uneori nici nu mai poţi rosti aceste cuvinte, dar tot ce faci îţi trădează iubirea...

Te iubesc atât de mult, Alina!

Alina Tanase spunea...

:D Multumesc Mariana!
Cateodata simti nevoia sa spui oricui "Te iubesc" si nu te poti stapani sa nu o spui :D

Sunt multi dintre noi care inca mai cautam Iubirea, si e nevoie doar ca cineva sa ne indrume pasii spre Acolo.

Te iubesc si eu atat de mult >:D<

mistreanurodica spunea...

Iti multumesc ca ma iubesti si ca sunt in rugaciunile tale.Iti multumesc ca mi-ai reamintit ca sunt iubita de Dumnezeu asa cum sunt cu multele mele pacate si greseli, ca EL e mereu in viata mea chiar daca de multe ori nu il simt prezent si nu ptr ca nu e ci ptr ca nu IL caut.Dumnezeu ne iubeste pe toti pentru ca suntem ,,copii'' LUI si suntem lucrul mainilor LUI.Dumnezeu sa va binecuvinteze.