2 mar. 2009

Pentru voi dragi, surori, sotii, mame, soacre, cumnate si bunici!

Scumpe surori, sotii, mame, soacre, cumnate, bunici, etc.
Astazi este a doua zi de primavara! Iar razele de soare cauta sa va patrunda adanc in sufletul vostru ca sa va sopteasca cat de muninate fiinte sunteti.
Orice responsabilitati sau probleme aveti, vor deveni mult mai usoare, atunci cand soarele Primaverii va lumina intreaga voastra fiinta.
a doresc din toata inima sa fiti inundate, nu numai de soarele acesta de pe cer, ci mai ales de Soarele Cel Vesnic, care da numai mangaiere, putere si binecuvantare toturor celor ce cauta Numele Lui Sfant! Domnul sa va faca mereu o primavara, pentru toti cei dragi de langa voi!




3 comentarii:

Mariana spunea...

Mulţumiiiiim, Alina! Ce frumos! Ce sensibil! Nu ştiu cum se face, dar simt că primăvara mă indundă din toate părţile umplându-mi sufletul de soare şi făcând să îmi înflorească zâmbete de mulţumire! Îmi este sufletul atât de uşor, ca zborul unui fluturaş într-o grădină plină de flori! Asta îţi doresc şi ţie şi oricui mai citeşte pe aici. Te îmbrăţişez cu mare dor!

Alina Tanase spunea...

Pentru putin sora mea draga.
Cel mai inaltator lucru din viata, mi se pare, sa-i fac pe altii fericiti. Indiferent de starea mea interioara , vreau ca toti din jurul meu sa fie numai intr-o stare sufleteasca binecuvantata! Domnul sa ne ajute la aceasta!

loredana şi robert spunea...

O primavara frumoasa si tie! cu multe împliniri şi numai bine!