3 feb. 2009

Nemulţumirea te omoară -
gând cu gând...


Feriţi-vă de orice se pare rău!
1 Tesaloniceni 5:22


O perioada anume de timp, fără să-mi dau seama, am lăsat nemulţumirea să-mi cuprindă fiinţa încetul cu încetul. Am spus "fără să-mi dau seama", tocmai pentru că, nevegherea mea a făcut,ca un cuib al nemulţumirii să se înfiripeze , poate chiar prea mult în mine. Este atât de uşor să cazi în capcana nemulţumirii, dacă nu eşti atent şi nu îţi doreşti din toată inima să nu rămâi în ea.

Suntem nemulţumiţi ca nu avem de toate câte ne dorim..
Suntem nemulţumiţi ca nu avem o familie frumoasă aşa cum o au altii..
Suntem nemulţumiţi ca nu ne merge bine la serviciu sau la scoala...
Nemultumiţi pentru că nu avem sănatatea pe care ne-o dorim....

...şi multe alte nemulţumiri mai mari sau mai mici, vin în calea vieţii noastre.


Cum le răspundem noi? Dacă ne tot gândim în fiecare zi la ele.
Ne aduc oare vreun folos sufletului?
Ne fac aceste nemulţumiri oare mai buni, mai smeriţi , mai credincioşi? Nicidecum. Dimpotrivă, nemulţumirea are menirea numai să ne dărâme, să ne zdruncine încrederea în Dumnezeu, să nu ne lase să trăim linistiţi şi plini de pace.
Nemulţumirea, orice fel de nemulţumire, aduce doar durere, frământare, nelinişte şi necredinţă! Ea este un rod al firii noastre pământeşti, care mereu vrea toate, acum şi dintr-odată.
Firea, care mereu caută să fie satisfăcută în mod egoist, numai pe ea. Tot ce nu se întâmplă după voia ei, este rău şi îi produce disconfort.

Biblia însă ne îndeamnă să multumim întotdeauna lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, caci acesta este voia Lui.
Voia lui Dumnezeu pentru noi s-a întrupat tocmai în persoana Domnului Iisus, prin exemplul Său zilnic, cât a fost aici pe pământ.
Încerc să-mi imaginez doar expresia feţei Domnului Iisus, plină de pace, sau să-mi aduc aminte de atitudinea Lui faţă de păcătoşi, cea plină de nejudecare şi de milă, primindu-i cu toată bucuria.

Mai de mult, am trimis un mesaj pe messenger, cu o istorisire a unei fete care a fost rapită din trup, arătândui-se unele lucruri minunate din Rai. După vizionarea filmuleţelor video de pe YouTube, cu această surioară, mi-a rămas în mintea şi în inima mea, un mesaj mai special, poate chiar două.
1: Dumnezeu este mereu mai aproape de noi şi mult mai implicat în tot ce ni se întâmplă, decât credem noi.
2:Ne zbatem noi în tot felul de probleme şi nemultumiri şi ne plângem de tot ce nu e bine în viaţa noastră, când dincolo in Cerul Slavei lui Dumnezeu sunt lucruri mult, cu mult mai importante decât credem şi simţim noi.

Mă intreb acum şi vă întreb şi pe voi care cititi aceste rânduri: Se merită oare să ne lăsăm amăgiţi de poftele neîmplinite , de nemulţumirile zilnice pentru orice lucru, de supărările dintre fraţi....şi să pierdem din vedere cel mai important lucru, faptul că suntem atât de trecători pe acest pămant încât nu reuşim nici să clipim de prea multe ori şi ne trezim în faţa Celui ce ne-a creat?

Că ne trezim în faţa atâtor lucruri minunate, pe care ochiul nu le-a vazut şi la mintea omului nu au ajuns. Suntem gata oare să acceptăm să le pierdem acestea pentru totdeauna, numai pentru că nu ne-am hotarât să luptăm cu tot ce este rău în noi?

Singurul lucru de care avem nevoie este o Hotărâre!
Să ne hotărâm odată să luptăm cu nemulţumirea din noi, cu vorba rea despre unii şi despre alţii. Să ne hotarâm să îndepărtăm tot ce ne-ar face să pierdem Darurile minunate care ne aşteaptă în cer. Să cântărim în fiecare zi lucrurile pentru care trebuie să trăim cu adevărat.

Da , sunt multe lipsuri şi problemele în viaţa... dar avem un Dumnezeu care abia aşteapta sa-L rugăm să ne ajute, şi ne sare imediat în ajutor. Căci mare este El şi plin de bunătate şi nimeni nu este aşa ca El!!!

Domnul să ne ajute în această luptă cu noi înşine!


Slavit să fie Domnul! :)

Niciun comentariu: