23 feb. 2009

IUBIREA...

Iubirea adevărată
nu-mi numără greşelile,
nu-mi judecă tăcerile...
Ea ştie să uite,
ştie să înţeleagă...
Doar ea ascultă ecoul
de dincolo de cuvinte
bucurându-se tăcând...

Iubirea adevărată
nu stă neclintită când
genunchiul meu e lovit...
Aplecarea ei tandră
spre rana mea sângerândă
e cel mai alinător balsam.

Iubirea adevărată
e mereu lângă mine
mai ales când sufletul
îmi este răvăşit...
Mai ales când pare pustiit....

Mă dor şoaptele fără ecou...
O, Doamne, vino din nou!

( 23 februarie 2009 - meditând la Iubirea Lui...)

sora Miriam - multumesc!

2 comentarii:

Sorin M. spunea...

...A iubi un om înseamnă
să fii plin de compasiune
să-i înţelegi durerea chiar de nu ţi-o spune...
Să laşi lacrima să se-mpreune
cu a lui tăcută rugăciune.

A iubi un om înseamnă
a-i oferi şansa să fie ascultat,
să se simtă iubit, respectat,
să vadă că-i apreciat,
să nu-i impui nimic forţat....

Asa spuneam si eu in versurile mele...continuarea aici:
http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/2008/10/ce-nseamn-s-iubeti-un-om.html

Anonim spunea...

Mulţumesc, Alina, că ai găsit loc pentru ,,Iubirea..." mea şi la tine în suflet şi aici pe blogul tău!
Sorin, uitasem complet de poezia ta, deşi o recitesc din când în când...Dar se pare că nu a uitat ea de mine şi mi-a şoptit versurile :) Nu e ceva nou, nu? :)

Alina, îţi sugerez să postezi şi poezia lui Sorin. E minunată! Eu şi soţul meu o avem ca pe un punct de reper...Chiar săptămâna trecută ne-am analizat iubirea în lumina ei :)