26 ian. 2009

De cauţi împlinire....


De cauţi dragoste sau milă, sau ajutor de la cei dragi,

Tu dăruieşte-ţi mai întâi iubirea la cei de neiubit vrăjmaşi.

Atunci aflave-i bucuria , în lucruri slabe ale lumii,

căci în iubirea pentru semeni, se-ascunde Taina împlinirii.


Rabdă, cântă şi iubeşte, când se-anunţă iar furtuna,

Frica - nu e de la Domnul, Pacea - este-ntotdeauna.

Caută zi de zi Izvorul, care-ţi mângâie fiinţa,

Rugăciunea, şi Cuvântul îţi vor împlini dorinţa!


-Nu te teme! zice Domnul... şi încrede-te în Mine!

-Eu voi fi cu tine pân'la capăt, prin Iubire!

Nu privi la ziduri'nalte, nici la neştiutul „Mâine”

Astazi Eu sunt lângă tine, şi de azi până-n Vecie!


Slăvit sa fie Domnul!


Autorul: subsemnata :)

4 comentarii:

Sorin M. spunea...

Siam ca scri poezi frumoase, dar nu am indraznit sa-ti cer sa scri...pentru ca stiu din experienta, daca nu vine din interior...
Dumnezeu sa inmulteasca si acest talant al tau!

Alina Tanase spunea...

:D Multumesc! Asa este, nu ies poeziile la comanda, doar cand e vremea lor , atunci se nasc :)

Mariana spunea...

Of! Dragii mei dragi!...Citind cele scrise de voi mă mustră adânc conştiinţa mea. Îmi fac mea culpa, roşind de-a binelea :"> că de atâtea ori eu am tot insistat să scrieţi...ba am făcut şi o poezie cu acest îndemn ( ,,Dor de poeţi" )Iertare!
Cred că acesta este un alt defect profesional de al meu. Sper din tot sufletul să nu îmi pierd prietenii din cauza lui! ...Nu o să vă cer să scrieţi...Doar o să şoptesc uşor că mi-e dor...

Sorin M. spunea...

Draga noastra Mariana, tu nu ai cum sa ne superi si nici cum sa ne pierzi, ne-ai castigat pe todeauna