29 mai 2008

Iubeşte prin ochii lui Dumnezeu.

Cum aş putea iubi pe cel care îmi face numai rău?
O problem extrem de răspândită în jurul nostru dar mai ales în viaţa noastră.
Sunt foarte puţini oamenii, care pot iubi cu adevărat pe cei ce le-au făcut rău. Iar acestea sunt oamenii sfinţi ai lui Dumnezeu!

Ce înseamnă a iubi cu adevărat pe aceşti oameni?
Înseamnă ceea ce face şi Dumnezeu cu noi în fiecare zi.... ne iubeşte aşa cum suntem; răi, nemultumiţi, bârfitori, egoişti, etc.
Mă întreb adesea: oare cum ne mai poate suporta Dumnezeu toate urâciunile din noi, toate răutăţile din vorbe şi din faptele ce le facem zilnic celor de langă noi, de cele mai multe ori chiar conştienti de răutatea din noi pe care o lăsăm să se manifeste în voia ei.



La această întrebare primesc şi răspuns: Cel ce ne-a creat şi ne cunoaşte cel mai bine, face diferenţă între păcatul pe care-l facem şi fiinţa noastră, care este din El ieşită, de Însuşi Dumnezeu făcută, prin Cuvântul Său!
Dacă Dumnezeu nu ar fi făcut această delimitare, păcatul din noi ar fi stat mereu înaintea ochilor Lui, înaintea tuturor lucrurilor bune, ascunse în fiinţa noastră. Însă din fericire pentru noi, Domnul Iisus, prin Sîngele Său, curăţă şi spală toată mizeria care ne-ar putea duce in iadul veşnic. El mijloceşte pentru noi în faţa lui Dumenzeu, şi mereu Îşi aduce aminte, că a murit pentru ceea ce suntem, dincolo de păcatele noastre. Pentru că suntem creaţia Lui.

Oricine crede în El, nu este judecat; dar cine nu crede, a şi fost judecat, pentru că n-a crezut în Numele singurului Fiu al lui Dumnezeu!
Ioan 3:18

După ce Domnul m-a făcut să simt libertatea iertării fiinţei mele, prin Dragostea Lui, mereu mi-am pus întrebarea: Dacă Dumnezeu m-a iertat pe mine, oricat de păcatos am fost, cine sunt eu să nu fac cu cei din jurul meu la fel? Cum să îndrăznesc să pun eu inaintea mea mereu doar răul pe care-l primesc, şi să nu văd dincolo de răutatea omului. Dincolo, unde fiinţa lui Dumenzeu este imprimata in fiecare dintre noi.

Dacă iubiţi numai pe cei ce vă iubesc, ce răsplată mai aşteptaţi? Nu fac aşa şi vameşii? Şi dacă îmbrăţişaţi cu dragoste numai pe fraţii voştri, ce lucru deosebit faceţi? Oare păgânii nu fac la fel? Matei 5:46-47

Când răspund răului altuia, cu o palmă întoarsă înapoi....
Când întorc urii celuilalt cu aceiaşi ură .... ce lucru deosebit fac atunci?
...sunt la fel ca lumea sau poate mai rău, pentru că prin viaţa mea este hulit Numele lui Dumnezeu.
Câtă cinste facem noi Numelui Său, de ficare dată când lăsăm ura din noi să ne conducă? Apostolul Pavel spune, să ne purtam aspru cu trupul nostru. Deci Dumnezeu, ne-a dat puterea să ne înfrânăm sentimentele şi trupul, să le putem noi conduce, nu ele pe noi.
Oridecâte ori încercăm să ne dezvinovăţim, că nu putem să ne comportăm altfel decât aşa, nu avem nicidecum dreptate.
Felulnostru de a raspunde unui om, este felul în care răspundem Celui ce l-a creat!
Iar Cel ce pronunţă Numele lui Dumnezeu trebuie să se depărteze de rău!

De ce-Mi ziceţi: Doamne! şi nu faceţi ce spun Eu? Luca 6:46

A iubi pe vrăjmaşi nu e deloc lucru uşor. Însă ne potem asuma astăzi responsabilitatea pentru orice cuvânt sau orice faptă pe care am lasat-o să vină prin noi, fără să ne fi împotrivit ei cu toata puterea noastră şi cu tot ajutorul lui Dumnezeu!

Priveşte la oameni,
prin ochii Celui care stie să ne ierte cu adevrat!
Iubeşte-i nu pentru ceea ce fac, ci pentru ceea ce sunt!
Respectă-i nu pentru felul lor de fi, ci pentru că, respectându-i pe ei, Il respecţi pe Dumnezeu mai întâi de toate.
Prin asta îi poţi căştiga pentru Cer, făcând altfel decât ar face lumea. Făcând voia lui Dumnezeu!


Cercetează-mă, Doamne, şi cunoaşte inima mea; încearcă-mă şi cunoaşte cărările mele Şi vezi de este calea fărădelegii în mine şi mă îndreptează pe calea cea veşnică. Psalm 139:23-24

Şi apoi, dragii mei, trebuie să privim ca o mare bucurie daca sântem urâţi pentru Numele lui Hristos, nu pentru răutatea noastră. Acest lucru inseamna, că facem voia lui Dumnezeu şi nu voia satanei. Mai înseamnă, că avem o mare cinste să trecem prin ce a trecut Domnul Iisus pe pământ, să simţim cât de greu i-a fost să sufere pentru noi.
Să călcăm pe urmele Lui, înseamnă să avem parte de durerea din sufletul Său de om, pe care a îndurat-o, iubindu-ne dincolo de păcatele noastre.


Să nu ne intristăm, ci să paşim cu bucurie înainte, pentru Slava lui Dumenzeu, ce îi aşteaptă pe cei ce au luptat cu adevărat prin Dragoste!

Fiţi binecuvântaţi!

Slăvit să fie Domnul!

Un comentariu:

Unknown spunea...

bravo ASlina, keep it up, this is a great work you do,