7 mai 2009


Psalm de Dor

A apărut un nou blog plin de daruri deosebite pentru suflet! www.psalmdedor.blogspot.com

Autorul îl veti cunoaste. E ascuns in versuri :)


Doamne,
mi-e sufletul prea plin de un poem aşa de drag!
Aş vrea să îl rostesc şoptit sau să-l strig,
dar parcă nu-ncape-n cuvinte...
E ca o pasăre diafană cu luciri de diamante
care se zbate mereu şi mereu atât de neputincioasă,
neştiind pe care fereastră a inimii să evadeze
pentru un zbor spre înalt
sau undeva spre o zare albastra car
e,
pânâ nu de mult părea aşa de străină...
Dacă ar ieşi pe una din ferestrele sufletului meu,
s-ar preface-n curcubeu...
Dacă ar ieşi pe alta,
s-ar face ramură de măr înflorit...
Dacă ar ieşi prin alta,
ar deveni susur blând de limpede izvor
ca lacrima de dor...
Ieşind prin alte ferestre,

s-ar face o adiere cu miresme
de trandafiri
şi lăcrimioare...
...Iar prin altele ieşind
s-ar preface-n cântec de harfă,
sau doină de fluier jelind...
...O, Doamne,
mi-e rănită inima de această zbatere-nd
elungă!
Vino şi sparge colivia sufletului meu!
Atinge aripile păsării rănite şi fă o minune!
...

O, Doamne, îţi mulţumesc!
Ştiam că vei veni degrabă!
Ştiam că prezenţa Ta îmi va aduce aproape,
atât de aproape toată zarea albastră,
tot Cerul!!!
Ştiam că îi vei aduce cu Tine

Pe toţi ai Tăi...
Pe toţi fraţii mei risipiţi pe-ntreaga vale a durerii...
Ştiam că zbaterea păsării rănite
Se va preface-n psalm,
Un psalm de dor,
de dorul de-Acasă,
un psalm aşa de plăcut
când îl putem murmura împreună,
Eu cu Tine, Doamne,

şi cu ei, cu fraţii mei.


Slavit sa fie Domnul!

3 comentarii:

Alina Tanase spunea...

Pentru ca nu reusesc sa postez comentariul pe blogul tau am sa-mi exprim bucuria aici :)

Ma bucur mult pentru acest mult asteptat blog al tau. S-a vazut si din multele "bun-venit"-turi pe care le-ai primit.
Sa fii ca roua diminetii pentru sufletele care vor patrunde in adancul versurilor tale.
Este un blog gingas,cu aer poemic .

Domnul sa te ajute in tot ce ti-ai propus sa faci!

Alina Tanase spunea...

Ma bucur ca a ajuns mesajul meu, nu stiu cum pe blogul tau.Mare e Domnul!!! :D
stie cat m-am chinuit sa poste si uite ca a dat sa fie asa.

Te imbratisez cu mult drag!

Miriam spunea...

Mă bucur mult că a ajuns mesajul tău la mine...cu atât mai mult cu cât se pare că...O mică minune??!!! >:D<

Nu ştiu de ce, dar presimt că cineva se amuză copios citind mesajele noastre :))