25 mar. 2009

Scrisoare MAMEI...

"Mamă, dulce mamă... mulţumesc pentru că m-ai adus pe lume în această zi minunată!
Ştiu că multe ispite şi încercări au fost asupra ta, de a mă avea sau nu, dar tu totuşi ţi-ai găsit puterea să mă naşti.
Multe femei nu se gândesc de prea multe ori atunci când vine vorba de un copilaş, şi-l omoară cu propria-i voinţă. Dar tu mamă, ai avut curajul să rişti cu însăţi viaţa ta, pentru ca eu să fiu azi aici.

Dacă nu mă binecuvanta Dumnezeu cu cei trei copilaşi minunaţi pe care-i avem, poate niciodată nu ţi-aş fi putut inţelege jertfa cu care ne-ai nascut şi ne-ai crescut. Dar multumesc Domnului meu că acum te inţeleg şi am început să te apreciez pe zi ce trece tot mai mult, pentru că din păcate nu am făcut-o atunci cănd erai cu mine.
De la tine mi-au rămas doar amintiri plăcute şi ziditoare, cele mai puţin frumoase parcă s-au şters cu un burete, de aceea sunt foarte fericită, că am avut o mamă de la care am avut ce sa învaţ.
Te iubesc mamă, şi o spun chiar dacă nu mai eşti în faţa mea.
Îţi mulţumesc pentru că mi-ai dat ocazia să trăiesc în această lume, în care am o viaţa mai mult decât binecuvântată de Dumnezeu. Domnul să te odihnească în pacea Sa. Abia aştept să ne revedem....

Cu drag fiica ta, Alinuţa


Mulţi ani ziua în care m-am nascut nu avea nici o semnificaţie, însă de când am venit în România, această zi mereu a cazut în ziua sarbătorii Bunei Vestiri. Mă simt prea binecuvăntată pentru ca sunt născută in această zi specială, prevestirea naşterii Mântuitorului. Ea pune în mine dorinţa ca viaţa mea să fie o bună vestire pentru toţi cei care mă înconjoară. Mă rog Domnului să-mi ajute la aceasta.



Cei care mai aveţi părinţii în viaţa, nu ezitaţi să-i iubiţi oricum ar fi ei. După ce nu vor mai fi, o să doriţi să mai aveţi măcar odată ocazia să le spuneţi aceste cuvinte simple dar atât de frumoase, însă nu va mai fi posibil....

Domnul să fie cu voi cu toti!

2 comentarii:

Mariana spunea...

LA MULŢI ANI!!!

Alina, mulţumesc din adâncul inimii mele pentru cuvintele tale de pe blogul lui Sorin!
Ţi-am mulţumit şi aici http://de-vorba-cu-mine.blogspot.com/2009/03/hotarare-grea.html

Şi fiindcă azi e Buna Vestire, îţi dăruiesc cu drag versurile următoare:

ÎN CRINII ALBI...

În crinii albi îţi văd neprihanirea,
Marie, Maică a Fiului de Sus.
În lacrima tăcută văd iubirea
Şi-n ochi duioşi îţi tremură privirea
De Maică sfântă-a Domnului Iisus.

Îţi pleci uşor privirea-nceţoşată,
Iar inima-ţi tresaltă de uimire...
Un înger ţi se-nchină de îndată,
Tu tremuri tot ca trestia înaltă,
Şi-n piept se-adună valuri de iubire.

Nu îndrăzneşti să-ţi mai rosteşti suspinul,
Te farmecă prezenţa îngerească.
De dincolo de nori tu vezi seninul
Şi ştii c-acesta ţi-e acum destinul
Să laşi sfios ca Fiul să se nască.

Nu poţi altfel că tu ai fost aleasă
Şi vrei ca roabă-a Cerului să fii!
...Îţi ştii podoaba sfântă de mireasă
Şi inima şi dorul nu te lasă
Că ştii c-aceasta-i pentru veşnicii...

Şi te supui cu-atâta frumuseţe
Dorind a lumii dulce mântuire.
Iar sufletul tânjeşte să-L răsfeţe
Şi să-I şoptească sfintele poveţe
Celui venit de Sus doar din iubire.

Dorim şi noi s-avem neprihănirea
De robi ca tine-ai Tatălui din ceruri.
Mereu la El să ne-aţintim privirea,
Să învăţăm ce dulce e jetfirea
Când cu Hristos trăim curat de-a pururi.

Alina Tanase spunea...

Multumesc si eu pentru ca existi, multumesc Domnului pentru ca imi arata de ficare data ca am in jurul meu multi oameni-ingeri, care ma iubesc si eu nu merit nicidecum dragostea lor. Dar Domnul este atat de minunat ca sunt prea putine si sarace orice cuvinte as folosi.

Buna Vestire pentru mine nu inseamna sa astept sa primesc eu vesti de la cineva, ci sa fiu eu cea care dau Bune Vestiri la toti cei care au nevoie. Tocmai din aceasta cauza va iubesc asa de mult pe toti, chiar daca nu va cunosc, pentru ca a pus in mine Dumnezeu aceasta dorinta frumoasa. Vreau sa fiu o lumina, nu o lumina fara putere, ci o lumina de iubire si speranta.

Domnul sa fie cu voi cu toti!