17 feb. 2009


Dimineţi să-ţi vină blânde,

soarele lovind fereastra,

Să străluce-n juru-ţi toate,

să-nflorească-n geam şi glastra,

Zuzuitul de albine

să-l asculţi tot mai ades,

Nu ţi-e primăvară-n suflet

cât tristeţea-i de neşters.


Pot să-ţi cânte păsărele,

ciocârlii să-ţi lege-un cor,

Reîntoarse dintr-o vară

berze-un cuib să-şi ducă-n zbor,

Să renască toată viaţa

cu-al ei zumzet de copii,

Cât în suflet dorul creşte,

încă primăvară nu-i.


De ar înflori ghioceii,

albul lor să-ntindă-un şes,

Cu miresme mai alese

mii lalele să-nfloresc,

De ar fi totul culoare,

nuanţe zeci să-ţi fie-n jur,

Cât ţi-e sufletul tot pară,

primăveri nu-ţi sunt azur.


Cât ţi-e sufletul tot veşted

ca o uscăciune-n toamnă,

Primăvara nu ţi-e dulce

şi nimic din ea nu-ţi cheamă,

Doar când dezlegând tot lanţul

ce te-a strâns îngrozitor,

Vindecarea rănii tale

ţi-o va pune Mărţişor.



Atunci va-nflori copacii,

ciocârliile-or cânta,

Peste toate numai nuanţe-n

bucurie vei vedea,

Toate-ţi vor vorbi de Viaţă,

vei uita ce ţi-a fost greu,

Căci dar sfânt de primăvară,

Mărţişoru-i Dumnezeu.


Ciupitu Elena


Cu multa bucurie in suflet va pot spune ca nu mai sunt singura! Mi-am gasit o colaboratoare, o sora draga mie,Ciupitu Elena Claudia. Mai multe despre sora Elena veti afla din ceea ce va posta ea aici. Aceasta minunata poezie este scrisa chiar de ea!


Slavit sa fie Domnul!




3 comentarii:

Mariana spunea...

Alina, nici până acum nu ai fost singură :) Suntem de mult lângă tine, în sfânta dragoste frăţească.
Mi-a bucurat inima, aducând raze de primăvară poezia Elenei. Aştept cu nerăbdare să văd cât mai multe poezii şi pe forum.

Îmi place cum închei fiecare strofă, şi în mod deosebit, mi-au adus un strop de senin, versurile ,,Cât ţi-e sufletul tot pară,
primăveri nu-ţi sunt azur."

Vă îmbrăţişez pe amândouă cu mult drag!

Alina Tanase spunea...

Cu siguranta nu eram nici pana acum singura , nu asta am vrut sa spun. Doar ca ma simt mai bine cand Blogul infloreste cu cate o poezie din asta frumoasa si poate va inflori si cu articole. Ca eu tin pasul mai greu cu scrisu, desi imi place mult sa fac asta.
Va iubesc pe toti si chiar va invit si pe voi sa ma ajutati sa-l facem mai frumos si mai zilnic acest blog. Ar fi nu numai spre bucuia mea ci si a celor care il viziteaza. >:D<

Alina Tanase spunea...

Am uitat sa zic ca sora Elena mi-a raspuns cu aceasta poezie la dorul meu de primavara, care este in sufletul meu. Primavara este anotimpul in care m-am nascut si trupeste dar su sufleteste, de aceea imi place la nebunie acest anotimp. Il astept cu mare Dor!