18 feb. 2009

Voi sunteti lumina lumii!...

O dimineata care incepe sa devina obisnuinta… m-am trezit grabita si am plecat spre statia de maxi-taxi… Acelasi semafor, aceeasi colegi somnorosi, aceeasi senzatie ( as mai fi dormit putin)…Am ridicat ochii spre cer, sa cer binecuvantare si pentru clipele ce le voi petrece, numai ca privirea mi s-a oprit intr-un singur loc…un neon, acelasi neon care era acolo in fiecare zi acolo… dar azi, azi imi spune ceva… imi spune prin lumina lui, o lumina palida, care abia palpaia…. Imediat mi s-a dus gandul la starea mea, eram exact ca acel neon…. Lumina lui, asa slaba cum era, nu ajuta pe nimeni din cei ce mergeau pe strada, nu ghida pe nimeni, nu avea putere…
Fratii lui care erau pe partea cealalta luminau, erau folositori, el nu…avea lumina doar pentru el…


Ca neonul din statia de maxi-taxi ma simt eu de fiecare data cand nu sunt decat un “credincios” obisnuit, care nu e decat intr-o stare caldicica, si a carui lumina doar palpaie; o lumina care nu ajuta pe nimeni, nu lumineaza in intunericul celorlalti… o lumina “egoista”, care oricand se poate stinge…

Domnul spune “Voi sunteti Lumina lumii…”, o lumina adevarata, puternica, care nu trebuie abia sa palpaie, ci trebuie sa arda mereu, pentru intunericul din lume. Domnul stie ca adevaratii Lui credinciosi
trebuie sa fie o lumina adevarata prin purtarea lor, dragostea lor, vorba lor, credinta lor…
Ajuta-ma tu Doamne sa fiu un “neon” care sa lumineze in intuneric si care sa ajute si pe altii sa cunoasca adevarata fericire, pe Tine, Domnul meu…


sora Ţuţu Violeta

...înca o sora scumpa cu înca cateva cuvinte ziditoare!

Slavit sa fie Domnul!

Niciun comentariu: