1 sept. 2008

Când crezi că numai ţie ţi se întâmplă....

De multe ori mi se pare că greutăţile vieţii, prin care trec , contrazic ceea ce spune Sfânta Scriptură, când citesc, că Domnul se ingrijeste de copii Lui, iar ei nu ar trebui sa se îngrijoreze de nimic, ci în toate trebuie să aducă rugăciuni de multumire.


Astăzi mi-am adus aminte de un principiu foarte important, care mă ajută mult să trec peste ceea ce mi se întâmplă mie, şi să privesc la cei care trec prin momente şi mai grele.

De ex:
- dacă eşti trist că nu te simţi iubit, gândeşte-te că sunt oameni infirmi, care poate se simt si mai neiubiţi decât te simţi tu;
- dacă eşti nemulţumit că nu ai ceea ce-ţi doreşti în viaţa de zi cu zi, gândeşte-te că sunt foarte mulţi oameni care nu au nici pe departe ceea ce ai tu, o casă, mancare, haine , serviciu etc;
- dacă
nu ai prieteni, nu trebuie să te descurajezi, poţi începe să fii tu prieten cuiva. Ai să primeşti mai multă satisfacţie decât îţi imaginezi, dacă ai începe să faci tu pe altul fericit;
- dacă crezi ca nu ai nici un talent la nimic, adu-ţi aminte ca nici un om nu poate să nu se priceapă chiar la nimic. Găndeşte-te că ai putea măcar să te rogi pentru cei care sunt în nevoie, sau să asculti pe cineva cu multa atenţie şi dragoste, să-l faci să se simtă în siguranţa langă tine;

Dacă ţi se pare ca Dumnezeu nu te ascultă, sau nu-ţi răspunde la rugăciuni, nu te grăbi să te superi pe El, chiar dacă nu înţelegi de ce e aşa. Lui nu-i face deloc plăcere să ne fac să suferim pentru nimic, întotdeauna vrea să ne inveţe o lectie de viaţa, sau să ne apropie mai mult de inima Sa. E greu să găseşti răspunsuri la multe probleme din viaţă.
Dar un lucru ştiu sigur şi mereu mi-l aduc aminte:
Nimic rău nu ni se poate întâmpla atâta timp cât Îl avem pe Domnul în viaţa noastră şi trăim cu El zi de zi, ne gândim la El, la Cuvântul Lui şi ne bucurăm de viaţa pe care ne-a daruit-o.

Dacă treci printr-o perioadă mai grea, ţi-e greu să nu te îngrijorezi de ceea ce urmează să fie, adu-ţi aminte că Dumnezeu le vede şi le ştie pe toate, şi dacă nu intervine atunci când ne-am dori noi, cu siguranţă o să intervină la momentul potrivit, ca cei ce-L iubesc pe el să nu rămană de rusine, caci aşa ne promite Domnul în Sfânta Scriptură.

Deci, adu poverile tale la picioarele Lui. Lasă-le Lui şi încearcă să te bucuri de ziua de azi, căci ajunge zilei necazul ei.

Doamne Tata, îţi mulţumesc personal că ceea ce sunt azi, şi ceea ce am azi , puţinul sau multul pe care-l am, se datoreaza doar milei Tale. Când privesc la ceea ce vreau sa fiu şi să am, încep să ma îngrijorez. Iartă-mă pentru că nu sunt multumită de binecuvantarile Tale zilnice;de sănătate, mâncare, acoperiş deasupra capului, un pat unde pot dormi, fraţi cu care ma pot vedea şi bucura împreună, şi multe altele care în fiecare zi îmi sunt dăruite de Tine. Te rog ajută-ma să mă bucur cu adevărat de ceea ce Tu îmi dăruieşti, fără ca eu să merit ceva din toate acestea.

Fii Slăvit şi binecuvantat de acum şi-n veci de veci.
Amin

2 comentarii:

Anonim spunea...

Prietene, incercari vin din toate partile. Uneori vin pentru ca avem tinte gresite, alteori vin din insulta, chiar cand facem lucruri bune, sau chiar cand ratam in mod mizerabil. Isus este acolo ca sa ne ajute in orice situatie. Il vei lasa sa faca lucrul acesta pentru tine?
Pot să spun şi eu ceva?
Au fost clipe, aş putea spune ani, când gândeam şi eu aşa privind la cei din jurul meu cu o oarecare invidie, ei aveau….eu nu aveam. Nu vreau să mă mai gândesc la zilele acelea în care gândind aşa – că toate mi se întâmplă numai mine – nu făceam altceva decât să mă autodistrug.
În clipa în care l-am întâlnit pe Domnul Iisus şi am conştientizat că nu sunt singur, am înţeles că totul are o rezolvare, un rost şi că în viaţă nu trebuie sa fii pesimsit.
Sfatul meu pentru cei care trec astăzi prin ceea ce am trecut eu, pentru cei care se mai pâng că toate li se întâmplă numai lor este acesta :
Prietene şi frate, încercările vin din toate părţile, nu deznădăjdui ! Când esti trist sau îţi merge rău şi te gândeşti că numai ţie ţi se întâmplă acestea, adu-ţi aminte de cei care nu au pe ce pune capul să doarmă, nu au ce mânca şi totuşi ei acolo în sărăcia lor ştiu să zâmbească ….În curând vor venii sărbătorile, vom alerga cu toţii după bradul cel mai frumos, pentru noi poate fii un lucru banal, dar gândeşte-te sunt atâţia oameni care nu pot avea un brad de Crăciun, dar cărora o singură crenguţă de brad, le aduce o bucurie mult mai mare ca a noastră…Să învăţăm de la ei să ştim preţui ceea ce avem….Şi în final, să nu uităm de Domnul Iisus. El este mereu lângă noi gata să ne ajute în orice situaţie, trebuie doar să întindem mâna spre El.

Sorin M. spunea...

Iertare, din greşală am postat anonim...