6 mai 2008

Nu orişicine-Mi zice:
Doamne, Doamne! va intra în Împărăţia cerului....

"
Apoi va zice celor de la stânga Lui: ,Duceti-vã de la Mine, blestematilor, în focul cel vesnic, care a fost pregãtit diavolului si îngerilor lui!
Cãci am fost flãmând, si nu Mi-ati dat sã mãnânc; Mi-a fost sete, si nu Mi-ati dat sã beau;
am fost strãin, si nu M-ati primit; am fost gol, si nu M-ati îmbrãcat; am fost bolnav si în temnitã, si n-ati venit pe la Mine.
Atunci Îi vor rãspunde si ei: ,Doamne, când Te-am vãzut noi flãmând sau fiindu-Ti sete, sau strãin, sau gol, sau bolnav, sau în temnitã, si nu Ti-am slujit?
Si El, drept rãspuns, le va zice: ,Adevãrat vã spun cã, ori de câte ori n-ati fãcut aceste lucruri unuia dintr-acesti foarte neînsemnati frati ai Mei, Mie nu Mi le-ati fãcut.
Matei 25:41-45

"Această fotografie mi-a fost adusă în atenţie cu ceva timp în urmă, şi probabil că şi dumneavoastră aţi mai văzut-o. Este vorba despre o fotografie care a câştigat premiul Pulitzer, făcută în 1994 în timpul foametei din Sudan.

Ea arată un copil lovit de foamete ce se târăşte efectiv spre o tabără a Naţiunilor Unite unde se ofereau alimente, la un kilometru distanţă. Vulturul aşteaptă moartea copilului, pentru ca apoi să îl mănânce...

Aceasta fotografie
a şocat întreaga lume atunci când a fost publicată cu ani în urmă în ziarul New York Times. Nimeni nu ştie care a fost soarta acelui copil, inclusiv fotograful Kevin Carter, care a trecut pe lângă acest copil şi a părăsit locul imediat după ce a făcut fotografia.


Nu ştiu efectul
produs asupra dumneavoastră, însă această fotografie a avut un impact puternic asupra mea, datorită asemănării puternice ce există cu lumea spirituală din ziua de azi.

Oamenii se află
într-o situaţie fără nădejde. Ei mor de foame din punctul de vedere spiritual, sunt despărţiţi de sursa vieţii - Isus Cristos care este Pâinea Vieţii. Tânjind după VIAŢĂ, după ADEVĂR, ei încearcă să se târască după Dumnezeu. Se află într-o stare disperată de slăbiciune, şi totuşi încearcă să ajungă la Dumnezeu. (...)

Da... Vulturul -
moartea veşnică şi pedeapsa Iadului, se află chiar acolo, lângă ei... aşteptând... Îl vedem însă, din nefericire, oare de câte ori alegem să trecem mai departe cu nepăsare?

Dacă suntem sinceri
cu noi înşine astăzi, de câte ori ne amintim că am fost mişcaţi până la lacrimi la vederea celor pierduţi, şi cu toate acestea, am ales să rămânem împotmoliţi în frumosul nostru proces de creare a unor capodopere spirituale? (Da, poate este vorba despre o predică bine structurată despre Marea Trimitere, o poezie emoţionantă despre sărăcia Africii, o rugăciune frumos rostită pentru Afganistan...)

Oare ce alegem
să facem cu mesajul primit astăzi?

Haideţi să învăţăm
din această povestire tragică! Haideţi să nu urmăm astăzi exemplul acestui foto-jurnalist, care în acea zi a ales să treacă mai departe nepăsător şi, din nefericire, s-a sinucis trei luni după aceea sub presiunea remuşcărilor şi părerilor de rău.

Da, este o
sarcină dificil de îndeplinit, şi nu toţi vor putea merge pe câmpul misionar, însă Dumnezeu - Acela care ne-a chemat pe toţi la acţiune şi la rugăciune - este Acela care va face ca prin slăbiciunea şi ascultarea noastră, El să îşi arate gloria!

Dar aceasta... doar
dacă noi Îi permitem s-o facă!"

A dumneavoastră,
Alina Voda(
o tanara, ca oricare dintre noi, care a lasat tot ce avea pentru a sluji pe oamenii saraci si infometati dupa Hristos din Filipine)


Dacă trăim pe acest pămant prin mila lui Dumnezeu, şi trăim numai pentru noi, ce lucru deosebit facem?
Căutarea şi ajutorarea oamenilor săraci şi a celor bolnavi, sunt singurul lucru prin care putem face ceva pentru Dumnezeu, fără să aşteptăm vreo răsplată.
Trăim prea egoişti, ne gândim prea mult la noi, şi aproape deloc nu plecam de acasă pentru a face măcar un bine, nu săracilor ci lui Iisus Însuşi, pentru că El este in cei care au nevoie de mila si ajutor!

Chiar dacă spui că nu ştii ce ai putea face tu, pentru aceşti oameni, incepe
macar sa daruieşti o bucată de păine unui om de pe stradă, fără să-l judeci în vreun fel.
Orice ajutor , dă-l mai întâi de toate pentru Numele Domnului Iisus!


Să ne iubim unii pe alţii cum ne-a iubit Hristos Domnul!

Niciun comentariu: