31 ian. 2008

De când îl cunosc pe Iisus...


De când îl cunosc pe Iisus, nimic nu mai e ca-nainte,
Nici locul, nici starea de sus, nu pot fi pătrunse-n cuvinte.

De când îl iubesc pe Iisus, tot omul îmi este-o comoară,
În locul în care sunt pus, vestesc tuturora scăparea!

De când îl slujesc pe Iisus, robia îmi este Cununa,
Inelul de fiu El mi-a pus, din Dragoste sunt rob acuma!

De când îl vestesc pe Iisus, în gură am fagur de miere,
Iar rodul îmi vine nespus, cu cât strig mai tare-n tăcere.

De când eu trăiesc în Iisus, tot cerul pătrunsa în mine,
Nimic nu mai pot ţine-ascuns, căci El este marea-mi Iubire!

Căutaţi şi iubiţi pe Iisus, avere ca El, nu-i în lume,
azi timpul se scruge nespus, grăbit vei ajunge-n genune.


Slujiţi şi vestiţi pe Iisus, cât Duhul din noi, e Putere
Odată ce omul s-a dus, nimic nu-i va da mângâiere!

Trăiţi pentru Domnul Iisus, tot timpul, şi noaptea, şi ziua
Cu El viaţa nu are apus, prin Cruce-a venit Mântuirea!


Alina Tănase

4 comentarii:

Anonim spunea...

superb...

Anonim spunea...

"Copil eram, candva si-n mine
Pacatul nu era patruns
Si-n taina inimii senine
Nimic n-aveam atuncea sus.

Imi dam si painea de la gura
Cu mila celor mai sarmani
Si ma rugam cu-asa caldura
Pentru prieteni si dusmani

A lumii multe patimi grele
Pe calea lor nu m-au fost dus
Comoara inimioarei mele
Era atunci numa-n Iisus

Dar mai tarziu, cand cai straine
M-au inselat si m-au atras
Am ars tot ce-a fost bun in mine
Si numai plansul mi-a ramas

Cu plansul, dar mai vin spre tine
Ca numai pe acesta-l am
Mai fa-mi privirile senine
Ca-n vremea cand copil eram

Mai da-mi iar sfanta curatie
Din vremea anilor dintai
Si-apoi asa Iisuse tie
Copilul tau, fa sa raman."
AMIN

Unknown spunea...

foarte frumoasa, Domnul sa iti dea putere sa iti folosesti talantul in lucrarea Lui!

Alina Tanase spunea...

va multumesc din inima pentru cuvintele frumoase. Domnul fie cu voi!