8 ian. 2008

Ai oare nevoie de vindecare?...


Păcatul, înseamnă boală. Boala trupească se stie bine, că se vindecă mergând la un medic si primind o reţetă pentru un tratament. Păcatul meu, nu poate fi vindecat, dacă nu caut un medic.
Dar, oare de ce trebuie neapărat să caut un doctor pentru vindecarea păcatului meu?" de multe ori e chiar placut , să păcătuieşti", ar zice unii.
Îţi este placut să ştii ca esti bolnav?
Boala păcatului se aseamănă foarte mult cu SIDA. Ea nu se manifestă imediat prin anumite semne, ci îţi slăbeşte pe zi ce trece imunitatea organismului. Ajungi la doctor numai când boala se manifestă aproape în ultimul ei stadiu, cel mai grav, când toate bolile se năpustesc asupra trupului fără ca acesta să-i mai poată rezista.
Păcatul în care trăiesc, ar putea să nu mă doară la inceput , dar cu siguranţă conştiinţa imi dă anumite semne, pe care eu însă nu le bag în seamă. Boala lui este totuşi acolo, in mine.
Dacă nu incep să caut un tratament de pe acum, oare nu voi ajunge să mor tot din neglijenţa mea??

Păcatele din viaţa noastră zilnică sunt multe , şi nu ne-ar fi greu să le depistăm, dacă suntem sinceri cu noi înşine , şi ne dorim sănătatea.
Lucrul cel mai grav care ni se poate intâmpla în urma nevindecării păcatului nostru, nu este moartea trupului, care oricum este ceva trecător, ci moartea sufletului, acelui dar veşnic, dat de Dumnezeu omului.
Cu cât tratăm mai nepăsător păcatele noastre zilnice, cu atat mai greu sau chiar deloc vom putea fi vindecaţi vreodată! Medicul Divin are tratament pentru orice boală sufletească, dar nu are cum să ni-l dea daca noi nu recunoaştem că vrem să fim vindecaţi.
Cred că şi astăzi ai făcut multe păcate, care te mustră mai mult sau mai puţin. Iar dacă încă te consideri nevinovat in faţa ta, sau a altora, sau în faţa lui Dumnezeu însuşi, înseamnă că boala ta e gravă, pentru că nu o vezi!
Noi putem avea o siguranţă, fiecare dintre noi ne naştem bolnavi de păcat. Şi există un sigur medicament pentru toţi - Să-L iubim pe Dumnezeu pentru Jertfa Sigurului Său Fiu, prin care a creat tratamentul nestricăciunii noastre.
Nu contează cat de mult sau cat de puţin ai păcatuit, aş vrea să te incurajez, oricine ai fu tu, că prin moartea şi Invierea Domnului Hristos Iisus, poţi fi iertat. Iertarea Lui te va vindeca de apăsarea păcatului din viaţa ta.

Tată Scump
Slavă Ţie în veci, Slavă Ţie! În ceruri şi pe pământ, toată slava Ţi se cuvine numai Ţie!
Cine şi-a jertfit vreodată fiul pentru altii, va putea intelege mai bine cât de mult ai făcut pentru noi oamenii.
Multumesc Doamne Iisuse, pentru că nu m-ai lăsat să mor în păcatele mele, ci mi-ai adus si un vinecare, prin care voi putea trăi Veşnic alături de Tine, Iubitul inimii mele!

Doamne iartă-mi Te rog, fiecare păcat prin care te dezamăgesc şi te îndurerez iar şi iar. Dar fie ca dragostea mea ce Ţi-o port in inima mea să acopere sau să uşureze durerile ce Ţi le produc.
Miluieşte-mă Doamne, ca să nu mor în păcat !

Amin

Slăvit să fie Domnul!


2 comentarii:

Pariziana spunea...

sa nu uitam de pocainta, medicamentul. fara fapte de pocainta nu mere

Alina Tanase spunea...

Cred ca mersul la Medic, si marturisirea bolii si dorinta de vindecare este de fapt-Pocainta. Am folosit doar alte cuvinte, dar cred ca alta solutie nici nu ar exista, decat Pocainta!