6 oct. 2007

Puterea Sfinteniei


"De aceea, daţi-vă şi voi toate silinţele
ca să uniţi cu credinţa voastră fapta;
cu fapta, cunoştinţa;
cu cunoştiinţa, înfânarea;

cu înfânarea, răbdarea;

cu răbdarea, evlavia;
cu evlavia, dragostea de fraţi;

cu dragostea de fraţi, iubirea de oameni.
Căci dacă aveţi din belşug aceste lucruri în voi,
ele nu vă vor lăsa să fiţi nici leneşi, nici neroditori în ce priveşte deplina cunoştinţă a Domnului nostru Iisus Hristos."


2 Petru 1:5-8


Oamenii trimişi de Dumnezeu să mărturisească dragostea Lui pentru ei, sunt numiti Sfinti nu datorită vointei omeneşti, ci pentru puterea vieţilor lor evlavioase.
Noi astăzi vedem peste tot oameni credincioşi, fraţi în Domnul, care încearcă să transmită Mesajul lui Dumnezeu pentru noi, printr-o viaţă cu nimic deosebită de lumea în care trăim.

Imi dau seama în ultimul timp, tot mai mult, de necesitatea unei vieti sfinţite zilnic. Fără acest ingredient nu ai cum să ai vreun impact asupra oamenilor de langa tine. Iar aceasta nu pentru a le arăta cu tu eşti mai cineva ca ei, ci pentru a-i face să se simtă iubiţi cu adevarat de Dumnezeu. Sfinţenia o modeleaza în noi Dumnezeu. Însa depinde foarte mult ce fel de aluat esti tu? unul care se dă usor pentru modelat , ori unul greoi şi încăpăţinat.
Sigur, putem foarte uşor să trăim în această lume , numindu-ne creştini, dar rămânând doar o bucată de lut, neprelucrată de mainile Creatorului. Si atunci mă întreb la ce-mi foloseşte să rămân mereu doar o bucată de lut, când Olarul mă poate transforma înt-un vas de cinste?
Te-ai gandit vreodată la ceea ce ar putea face Dumnezeu prin tine dacă te-ai pune la dispoziţia Lui şi te-ai lasa modelat usor? Domnul nostru nu a creat niciodata rebuturi, El a creat doar lucruri bune si de valoare, lucruri cu potenţial. Iar unul din acestea poţi fi chiar tu!
Nu-i aşa ca niciodata nu ai simţit viaţa împlinită atunci cand ţi-ai concentrat atenţia doar asupra ta? Nu te-ai simţit pe de altă parte cel mai fericit om , atunci când ai putut fi cuiva cu adevărat de folos?


Asta vrea astăzi Dumnezeu de la tine - să te facă un vas de cinste in Casa Lui. Domnul vrea să te sfinţească pentru a gusta din Slava Lui.

O viaţă evlavioasă întotdeauna a avut un efect transformator asupra multor oameni. Nu aerele noastre de atotstiutori, nu look-ul nostru în pas cu moda si nici partea opusa a acestui look, cum nici locul în societate, nu-ţi dă puterea de a iubi pe aproapele tău; ci un cuget curat înaintea lui Dumnezeu, o inimă sinceră şi o permanentă conştientizare a ceea ce eşti in faţa Împaratului Împăraţilor, Domnului Domnilor.
Cănd începi să priveşti prea mult doar la tine şi te compari doar cu cei de lângă tine, te vei pune mereu pe un piedestal deasupra tuturor. Nu uita sa te uiţi mai des în sus, căci acolo este oglinda adevarată a sufletului tău!

Fiţi sfinţi căci Eu sunt sfânt!
1Petru 1:16

2 comentarii:

Elena-Alina Patrakova spunea...

Slava Domnului! Citind aceste cuvinte, mi se parea ca citesc o scrisoare de la Dumnezeu adresata mie personal. De fapt, asa si este! Fiecare cuvant mi-a fost drept raspuns la rugaciunea mea!

Alina Tanase spunea...

Sora Elena, mă bucură nespus, că gândurile inimii mele ajută măcar pe cineva :)
Slavă numai lui Dumnezeu pentru toate!
Dumnezeu să te binecuvinte!